torsdag den 20. august 2015

34 TANKER (NÆSTEN) ALLE HG'ERE HAR I STARTEN AF SKOLEÅRET PART 2

Vi har kun gået i skole i en uge og 1 dag, men det føltes allerede som en evighed, selvom det vel på en eller anden måde er okay at starte igen! Vi har samlet nogen af de tanker vi har haft i den sidste uge, og måske har vi også ramt et par af jeres?


1. Havde jeg overhovedet ferie?


2. Er det meningen at det skal være så mørkt når jeg står op?


3. Snooze!



4. VENNER!!!



5. "Et år tilbage"
- 3.g'ere


6. Puha, det her bliver spændende 
- Spændt 1.g'er

7. Okay, tag dig sammen du kan godt gøre det her
- Nervøs 1.g'er

8. Skal jeg danse?!
- Da 1.g'ere skulle danse lancier første skoledag

9. Hvis jeg skal lave en navneleg mere kaster jeg op
- Alle 1.g'ere efter den første uge. 

10. Hvem er alle de fremmede børn?
- 2.gere og 3.g'ere


11. Oh, det er 1.g'ere..

12. Hvorfor er de så lave? Hvad fodrer de dem nutildags?

13. Well, de ser nu meget søde ud. 

14. Jeg kender ingen nu!
- 3.g'ere



15. I år vil jeg tage noter til alle timer!
- Ens indre optimist

16. Den første uge ihvertfald.
- Ens indre realist

17. Hvor er alt det jeg lærte før sommerferien?
- 2.g'ere og 3.g'ere med tidlig alzheimers. 


18. Hvad laver jeg egentlig her?





18. Er det normalt at jeg allerede er sulten inden 2. modul overhovedet er startet?


19. Yay, ny kantine! Men jeg kommer nu til at savne Mettes gode mad og (omdiskuterede) kaffe!


20. Selvom hun var lidt grumpy til tider... eller altid

21. OMG de har mælkesnitter! Og Rissifrutti! Og Snickers! Og Milkshake! Og så også en masse grønt, der ser alt for sundt ud ;)


22. En muscial på skolen?! Er jeg kommet med i den nye High School Musical uden at jeg ved det?

23. Jeg skal da så meget være med! Hvis jeg kunne synge... Eller danse... Eller spille trommer... Eller spille skuespil... Eller male... Måske kan jeg være et træ?

24. Hvorfor varer et modul halvanden time? Det kan ikke være rigtigt...
- Træt 1.g'er




25. Det er jo sygt langt tid! Det er længere end et Game of Thrones afsnit!!

26. Coffee. I. NEED. COFFEE!
- Alle i 4. modul





27. Løbetest?! You got to be kidding me!




28. Jeg har jo ikke dyrket motion siden en gang.... øhm... sidste idrætstime inden ferien måske?




29. Hvorfor har jeg allerede 7 afleveringer til næste uge?





30. Jeg troede en aflevering var noget i fodbold?




31. Jeg skal nok klare det...







32. Hvad er søvn?

33. "Tror at det var en af de myter vi lærte om i ol sidste uge!"

34. Hvornår er det nu efterårsferien er igen?




Har du tænkt noget af det her den seneste uge? Hvilke tanker fik vi ikke med?



- Bloggen

Ingen kommentarer: