mandag den 8. september 2014

34 TANKER (NÆSTEN) ALLE HG'ERE HAR I STARTEN AF SKOLEÅRET!!

 1. Omg det er alt for tidligt, jeg kan ikke det her..


2. VENNER!!!


3. Jeg glæder mig til de nye udfordringer!
- Spændt 1g'er

4. Hvornår fuck er den her time færdig?
- Træt 1g'er

5.  Åh nej! Jeg skal stadig have fysik!
- Bekymret 1g'er

 6. Kan man nedgradere matematik?
- Frustreret 2g'er med matematik på A

7. Gad vide om min lærer ved at jeg er på Facebook lige nu?

8. Oh god! Hun kiggede på mig. She knows..



9. Fuck der er mange 1g'ere
- 2- og 3'ere

10. Omg han er lækker ham der!

11. Er han 1g'er??

12. Well... Upcoming Sølvputte.
- 2g's cougar


 13. Hvorfor var folkeskolen ikke sådan her?
- Glad 1g'er

14. Fuck.. den her kantinekø..

15. Wow! Eyecandy, gik han ikke ud? 

16. Vent arbejder han her? 

17. Jeg står med glæde i kø!
- Alle 2- og 3g piger første gang de så kantines nye medarbejder


18. I år vil jeg tage noter til alle timer!

19. Den første måned ihvertfald.

20. Dahm, hun er lækker!

21. Hvornår er den næste fest?

22. Jeg tænker "Body tequila"!


23. Det vil blive bedre end EG!
- Overbevist 1g'er

24. Det er bedre end EG!
- 2- og 3g'ere

25. Mon jeg får nogle venner?

26. Røde streger på lectio! Whuup Whuup!



27. Lokale 19 næste modul. 

28. Vent det er ikke min klasse?!

30. Okay, akavet.. Bak langsomt ud igen. 




 31. Det bliver svært, men det bliver anstrengelsen værd!
- 1g'er

32. Okay, jeg havde vurderet 2g hårdere end det er!
- Lettet 2g'er

33. Allerede 2 essays, 1 kronik og 40 matematik afleveringer for? Hvordan er det muligt?

34. Hvornår er det efterårsferie?!


Har dette været dig? Hvilke tanker mangler vi?? Smid en kommentar nedenfor ;)

- Blogredaktionen

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

OMG SO TRUE! ;P

Anonym sagde ...

14 ... Hvis jeg dog havde en krone for hver gang jeg har haft den tanke..

Anonym sagde ...

Yup! every last one of them: true!

Anonym sagde ...

Ooooomg så rigtigt!! Ahhahahaha