onsdag den 10. september 2014

UGENS HG'ER: Ursula

Så skal vi til den igen, denne uges HG'er kommer fra 1.b, hun er sjov, en smule skør og elsker skater fyre med skovmandsskjorter... MØD URSULA!!


Så du går i b-klassen, hvad for en linje er det?

"Normalt er det mediefag, men vi er en papegøje-klasse, som består af 4 forskellige linjer! Jeg går så på den supersproglige - engelsk, tysk og spansk - men den bliver nok desværre ikke oprettet efter jul da vi kun er 3 der har valgt den... Så det bliver nok psykologi istedet!"

Hvad vil du efter gymnaiset?

Hun griner lidt, "Jeg vil være ligesom Cal Lightman fra Lie to me"

Det er da ihvertfald originalt!

Du er vegetar? Hvorfor?

"Jeg ser ikke nogen grund til at spise kød når man kan leve uden. Og jeg syntes at det er gået hen og blevet unaturligt sådan som man propper sæd op i dyrs kropper, så man producerer kødet, og det ikke er naturligt længere..."

Beskriv dig selv med 3 ord

"Fuck"

"Og jeg gider ikke at beskrive dig!"

"Det er rigtig svært, for man vil selvfølgelig ikke sige noget negativt om sig selv, men man vil heller ikke lyde narcissistisk sååå.... men.. Grinende! Polkaprikker! Optimistisk!"

Hvordan var din introfest?

Jeg fik et ret godt indtryk af HG's fester! Det var ret sjovt!

Scorede du nogen? :P

"Nej lad os lige være realistiske..."

Hm... 

Hvad er dine forventninger til galla?


"Jeg forventer at det bliver større end introfesten, og folk er lidt vildere i det - flere der kommer ind og danser!"

Er du single?

"JA!", svarer hun uden at tøve, det var måske også et dumt spørgsmål :P

Du har en meget bestemt drengetype ved jeg, fortæl om den!

"Altså det er en mine veninder kan efterhånden.. (FYI) Det er overhovedet ikke et krav men.. min drømmefyr er en musikalsk skater med skovmandsskjorte og halvstramme bukser - ikke så stramme som August Konstantyners, jeg mener han bliver jo steril af det (haha) - og så skal han være sådan selvsikker, have HUMOR!"

Kunne du finde på at spørge én til Galla?

"Nej! Det har jeg ikke nosser til!"

Er der en bestemt fyr du håber spørger dig til galla?

"Hm... ja måske"

Det tager vi som et ja!

"Men i skal endelig komme og spørge mig! Kom og tag mig!"

"Det kommer så meget med, ordret!"

"Fuck!"

Så slår vi over i nogen "hvad ville du gøre hvis?", fordi at mig og Ursula havde et helt specielt forhold til dem i folkeskolen... 

Hvad ville du gøre hvis jorden blev besat af Aliens?

"Wtf? Øh.. Shit et spørgsmål... Jeg tror jeg ville gå hen og give hånd til dem, og hvis de så sure ud ville jeg bare løbe!"

Hvad ville du gøre hvis du kun havde 1 time tilbage at leve i?

"Jeg ville gå hen til en fyr og grabbe ham på røven, haha! Aj det er svært når det kun er en time!"

Hvad så hvis det var en dag?

"Så ville jeg tage på Sachi Sushi med mine veninder - inklusiv dig - og bestille den største sushi menu! Bagefter ville jeg smide tøjet og løbe ned gennem Stengade, samtidig med at jeg synger "Don't stop me now" af Queen, tage mit tøj på igen og kysse en fyr i 20'erne med skovmandsskjorte og lidt skægstubbe(hipster)" ;)

Hvilken sang beskriver dig?

"Den havde jeg tænkt over! Men det er "I can talk" af Two door cinema club, fordi at jeg snakker en del, og sangteksten er virkelig mærkelig - og det kan jeg også godt være en gang imellem"

"Og det er en god sang"

"MEGET!"

Hvad er din bedste scorereplik?

"Fedt tøj! Det ville klæde gulvet på mit værelse i morgen tidlig..."

Det kunne være at hun skulle indsende den til vores "Scorereplik" konkurrence!

Hvad er din mening om pizza?

"Jeg kan rigtig godt lide pizza! Men det skal være en pizza fra et pizzaria som bare drypper i det der ost og fedt.. yeeeah"

Meningen med livet?

"Aj, lad vær' med sådan noget poesi... At leve det fuldt ud og ikke holde sig selv tilbage fra noget, stræb efter det du drømmer om!

Nå, her til slut.. er der så noget du gerne vil sige til resten af HG?

"KOM OG TAG MIG"



- Blogredaktionen


9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vælg Anil Mehmet Hussein som ugens HG'er! #Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Anonym sagde ...

#Anilforpresident

Hr. Albert sagde ...

#KæmpemæssigPenis