torsdag den 4. september 2014

UGENS HG'ER Jarl 1.x


Tirsdag formiddag havde jeg fornøjelsen af at interviewe denne uges HG'er; en selvsikker fyr der opfordrer os alle til at være mere chill og tage tingene som de kommer.. Må jeg præsentere ugens HG'er . . .
JARL 1.X


Jeg lægger min Iphone på bordet mellem os og starter optageren, så starter interviewet: 

Hvad syntes om din klasse?

"Jeg syntes at den jo sådan set er meget fed, men der er selvfølgelig et par mennesker som er lidt sære i klassen, men det er der altid - men mon ikke at de kommer lidt mere med. "

Hvad så med linjen?

"Altså lige nu ved jeg ikke rigtigt hvordan den skiller sig ud fra de andre? Det var faktisk lidt et tilfælde at jeg valgte den, men det er jeg glad for at jeg gjorde nu da klassen jo er vildt fed!"

Hvad vil du efter gymnasiet?

"Det har jeg faktisk ingen anelse om!"

Din klasse havde #teamjarl på deres idrætstrøjer, hvorfor?

"Jo altså, jeg undrede mig også selv lidt over det, og deres svar var at "Jarl er bare for awesome", og så var jeg sådan lidt "Okay, det er fint for mig så"".



Beskriv dig selv med 3 ord

Jarl tænker sig lidt om og kigger så på mig og siger: "Hvad med at du beskriver mig med 3 ord? Jeg er så dårlig til at beskrive mig selv"
Og ja, hvad svarer man på det? Efter en smule tænkning kom jeg frem til:

"Høj" - fordi ja det er han..

"Awesome" - Come on den var oplagt

Og i et forsøg for at slippe for den sidste får jeg Jarl til at selv at komme på den.

"Selvsikker", siger han med et smil. 

Hvilke 3 ting i din hverdag ville du ikke kunne leve uden?

"Uhm, mennesker tror jeg, venner og sådan noget. Altså uanset om jeg snakker med dem eller ej kan jeg godt lide at have mennesker i nærheden så.. Ikke fordi at jeg er sådan en tryghedsnarkoman vel, men jeg kan godt lide at være social, men stadig godt lide at være alene..
Men ellers er der ikke nogen bestemte ting jeg ikke ville kunne leve uden. Altså jeg ville godt kunne leve uden min familie, haha!"

Godt nok ikke 3 ting, men mennesker må gælde for en del..

Hvilken sang beskriver en normal dag for dig?

"Jeg kan godt lide tanken om 'Young, Wild and Free'"

Hvis du havde 1 time tilbage at leve i hvad ville du så gøre?

Et par løftede øjenbryn siger mere end tusinde ord.. det er ihvertfald sådan Jarl først svarer på mit spørgsmål, inden han tilføjer:

"Jeg tror at jeg ville prøve at score en pige. Virkelig hårdt."

Nå nå, "Taler vi så om en bestemt pige?", spørger jeg nysgerrigt. 

"Det er meget muligt"

Spændende, spændende ;)

Er du single?

Hvilket jo næsten er et retorisk spørgsmål nu.. men 

"JA, det er jeg"

Har du så nogen bestemte pigepræferencer?


"Øhm lad os se, altså faktisk så er jeg ikke helt så dømmende, jeg tager det mere for hvordan personen er. Jeg kan ikke lide personer der bare snakker uafbrudt - det kan jeg bare ikke tage..
Jeg ved ikke folk, der er sådan lidt mere down to earth - sådan lidt halvnormale (de må gerne have en skør personlighed), jeg er bare ikke så meget til dem der alt for snaksalige og kloge som ikke kan tage en pause fra det!"

Vise ord Jarl! "Så en afslappet type?"

"Lige præcis! Young, Wild and Free typerne ;)"

Hvad er din bedste scorereplik?

"Nu har jeg jo hørt et par stykker, men jeg holder mig mere til de engelske som:
"Was your dad a theif?"
"Why?"
"Because he stole the stars and put them in your eyes"

Og så adskillige flere som i kan have i vente til hvis Jarl lægger an på jer til næste HG fest ;) 

Meningen med livet?

"Uh altså, hvad andre folk gerne vil have at meningen med livet skal være er vel at stifte en familie, have et godt job og tjene mange penge men.. jeg ved det ikke! Jeg har ikke lige fundet min mening med livet.. men det er derfor at jeg holder mig så meget til mine venner som jeg gør, for jeg ved at de har én og så kan jeg forhåbentlig bare følge med dem. Uden dem ville jeg være lidt lost"

Har du her til sidst noget du gerne vil sige til resten af HG? 

"Lad vær med at være så uptight! Tag den med ro, chill"

Og jeg siger tak til Jarl, for et godt interview! Må resten af HG tag hans råd og være totalt Young, Wild and Free!


- Sarah



Ingen kommentarer: