fredag den 15. november 2013

Mød en HG'er!

Nu hvor vi er kommet i gang med skoleåret, og vi bevæger os hen mod ferie nr. 2, er det på tide at lære hinanden lidt bedre at kende. Hvor meget ved du som 2. eller 3.G'er om de nye i 1.G? Hvor meget ved 1.G'erne om dig?
”Mød en HG'er” er en let måde at lære et nyt ansigt at kende - Vi stopper en elev på gangen, og fyrer nogle hurtige spørgsmål af, som du så kan læse på bloggen. For at skyde det i gang vil vi gerne introducerer Lejla!
Navn: Lejla Kahrimanovic
Alder: 17 år
Klasse: 1.U
Hvor kommer du fra?: Jeg er fra Helsingør
Har du en kæreste?: Nej
Hvad interesserer dig? Jeg kan meget godt lide at dyrke sport og træne, og så kan jeg godt lide at fotografere.
Hvad synes du om HG? Jeg synes indtil videre at HG er et rigtigt hyggeligt sted, og jeg trives godt.
Hvad er dit bedste HG-trick til at overleve 4-moduler? Jeg synes ikke at jeg har gået her længe nok til at føle, at 4.-modul er rigtig slemt.
Hvorfor valgte du gymnasiet, og hvad vil du efter gymnasiet? Jeg er startet på gymnasiet fordi det var det jeg havde lyst til efter folkeskolen, og jeg ikke rigtigt havde haft noget andet i tankerne end gymnasiet. Hvad vil jeg bagefter, kan jeg ikke helt svare på, men jeg håber på at jeg finder ud af det i løbet de næste 3 år

Ingen kommentarer: