onsdag den 8. oktober 2014

Ugens HG’er: Christian Helm

(Sidste) Uges HG’er: Christian Helm

(Da Bloggen er lidt underbemandede og også består af lidt stressede, overafleveringsbelæssede gik der lidt ged i udgivelserne i sidste uge, vi beklager de lidt forældede spørgsmål om galla... Men nu får I sidste uges HG´er: en flot 3.g´er!)

Sidste uges HG´er er glad for piger med humor 

(men han har en kæreste...) og han er den bedste til lanciers! 

Byd velkommen til Christian Helm!


Christian Helm (til højre)



Hvilken linje går du på og hvorfor?

"Matfys - Ja, det startede nok i folkeskolen, jeg har altid været glad for matematik, og jeg er interesseret i fysik og kemi, så blev det den linje!"


Hvad synes du om 3.g?  

Altså nu har vi ikke været i gang særligt længe. Det er da meget hyggeligt, det er ikke så anderledes i forhold til slutningen af 2.g. Man kender ikke så mange mennesker nu, synes jeg, som i 2.g.


(Maria og jeg kigger på hinanden og tænker ”Oh shit, jeg synes ellers vi har været i gang MEEEEGET LÆNGE!!!)

"Tja.... Jo, ældre du bliver jo mere ensom bliver du!"


Hvad skal du efter gymnasiet? 

Jeg skal i hvert fald have et sabbatår til at starte med. Jeg skal arbejde i hvert fald en god del af året, og så ud og rejse, det er ikke helt planlagt endnu, men noget i den stil.

”Du må gerne tage næste spørgsmål” - siger jeg til Maria og griner.

Er du single?

”Det er jeg ikke, nej” 
”Nåhh okay.. jamen øhmmm…” Jeg og Maria kigger lidt akavet på hinanden og tænker… "Hmmm det stod der da ikke noget om på hans Facebook…"

Hvad er din livret? 

”Min livret!! Uhh den var sgu sværd! Det ved jeg sgu ikke helt.. noget med kylling”

Har du en gallapartner? 

Ja, jeg er sammen med min kæreste, så det var meget oplagt. 

"Øv!"

Er du god til lanciers? 

”Jaja jeg er den bedste, så der er ikke noget der!”

Hvad er meningen med livet? 

”Det bliver en dyb samtale nu, hva` ?! Øhmm at have det fedt, nyde livet. Vennerne i første række, og så må skolen ligesom komme bagefter, uden at det selvfølgelig bliver for afslappet”

Nu har vi jo haft den der artikel med scorereplikker. Har du en scorereplik? ”Arhhd er skal jeg nok takke nej, det har jeg ikke lige umiddelbart.” 
Har du set artiklen? ”Ja, det har jeg”
Hvilken scorereplik synes du så skulle vinde?” 
”En af de sidste, det var en af dem, der havde fået mange stemmer, som jeg synes var god, jeg tror det var den næstsidste, kan ikke helt huske hvordan den lyder.”

(Her kan det lige indskydes at vi offentliggører på fredag d.10/10 til morgensamling, hvem der vandt!

Beskriv dig selv med 3 ord: 

”Åben, glad og altidklartilatsnakkemednyemennesker, det var vist et ret langt ord sammensat!”

Yndlingstype piger:

”De skal have humor i hvert fald, de skal være klar på at der er lidt gang i den. Der skal ikke være alt for stille, der skal gerne ske noget” -(Hmm gud ved hvad han mener med det… hvad er det der gerne må SKE??)- ”Hun skal være klar til at snakke, uden at det bliver sådan genert samtale, hvor man er sådan lidt nervøs.”

Læser du HG-bloggen?

 ”Arhh deet… Det gør jeg sgu nok ikke desværre. Engang imellem” 

"Det er også helt i orden!" siger vi og tænker "Tja han har jo alligevel kæreste på."

Hvad vil du sige til HG-bloggens læsere? 

"Sørg for at komme til festerne og være en del af fællesskabet i stedet for bare at tage i byen eller blive derhjemme, snak med nogle nye mennesker!”

"Ja, det opfordrer vi også til!!"

Nu hvor det er dit sidste år på HG, er der så noget du gerne vil ændre eller gøre anderledes? 

”Fagligt skal der nok lige strammes lidt op. Det er nu det gælder, kan man sige, alt hvad der har været på A-niveau skal man tage lidt mere seriøst nu. Hvis jeg kan få taget mig sammen til det, så vil jeg få snakket med nogle 1.g’ere og 2.g’ere. Da man gik i 1. og 2.g, var det nemt nok at snakke  med dem over en, men  jeg synes at nu, hvor man går i 3.g, så snakker man måske ikke helt så meget med folk, der går i 2.g og 1.g”

Hvis du skulle have en Pizza lige nu, hvad for en skulle det så være? 

”Det skulle nok være med kebab, det er bare sådan en rigtig tømmermandsret, så den er god altid!”

Hvad skal du have på til galla?  

”Blåt jakkesæt, med matchende butterfly og så ved jeg ikke helt med skjorten endnu, om den en anelse lyseblå med mønster eller om den er helt hvid.”

Transport til galla? -”LIMOSINE!!!”

Hvad skal I lave efter gallafesten? 

”Vi skal i hvert fald i byen! Vi har ikke helt snakket om hvor endnu, men vi  blev enige om at det ikke bliver retro eller bananen, da erfaringen siger at der er ekstremt mange mennesker efter HG-festerne, så det er næsten ikke til at bevæge sig. Så vi snakkede om Holdbar eller Annexet, det bliver nok en af de to alt efter hvad stemningen er.”

- Skrevet af Maria og Karoline

Ingen kommentarer: