tirsdag den 29. oktober 2013

Morgensamling

I Fredags var der som sædvanlig morgensamling. Vi startede med lidt hyggelig fællessang, en af klassikerne; Let it be med The Beatles. Fredagscafeen blev introduceret (i kan læse anmeldelsen her på bloggen) og det blev også nævnt at OD holder fredagscafe d. 8!

1.g’erne blev mindet om, at huske at aflevere deres eksamensbeviser. Bare rolig, der står sikkert ikke noget, i bør skamme jer over.

De af jer, der er så priviligerede, at jeres forældre kører jer til skole om morgenen, må åbenbart ikke bruge skolens parkeringsplads længere, og blev bedt om, enten af lave en slags rullefald ud af bildøren mens bilen stadig køre, eller at få jeres forældre til at bruge Vapnagaards parkeringsplads. I vælger selv.

Stort Tillykke til 2.B som vandt Biospot konkurrencen og 5000 kr. til klassekassen.

Og nu, det i alle har ventet på: Underholdningen!

Det var 3.x der stod for den meget underholdende underholdning. Meget kreativt, og lidt ud over det sædvanlige, og vi fik lært hvordan man kan bruge toiletruller og kosteskafte til andet end bare husholdningen... Jeg hørte et par små fugle synge om, at de var trætte af, at morgensamlingen altid skulle handle om “kosteskafte og toiletruller” (hvis i forstår hvad jeg mener), og normalt ville jeg give dem ret, men når det endelig skulle være, så synes jeg nu at 3.x formidlede det lidt brugte emne meget godt.

Nu skal pointene udgives, og nogen skal jo gøre det beskidte arbejde, derfor giver jeg 3 ud af 5 stjerne til 3.x, for kreativiteten og det gode grin!


Amanda Andersen

Ingen kommentarer: