torsdag den 20. november 2014

Ugens HG'er: Sara Brandt Rasmussen 1. U


Denne uges HG’er går i 1. U, vil gerne have ting, der ikke kan pakkes ind, og er meget pligtopfyldende (OG vil gerne røve en bank, men whatever…). Det er Sara Brandt Rasmussen!


 Først, det obligatoriske spørgsmål; Hvilke tre ord synes du selv, beskriver dig bedst?
- Mærkelig, sjov, pligtopfyldende.

Hvilken klasse og linje har du?
- 1.U – samfundsfag A engelsk A matematik B.

Ved du, hvad du vil efter gymnasiet?
- Ja, jeg vil gerne læse til psykolog.

Hvad var/er/bliver den mest optur ting i denne uge?
- Min fætters 18-års fødselsdagsfest!

Er du et julemenneske?
- Ja!! (okay, dumt spørgsmål!)

Hvad ønsker du dig allermest til jul?
- En overraskelse der ikke kan pakkes ind. Sådan en har jeg aldrig fået.

Er du sådan et disney-films-menneske, eller synes du, at film skal være dybt seriøse og intellektuelle?
- Jeg er helt klart et disney-films-menneske! og Løvernes Konge er da også en af mine yndlings film.

Er der en film, som du virkelig synes alle bør have set?
- Løvernes Konge!

Hvis du nu havde 1 dag tilbage at leve i, og du HAVDE sagt farvel til venner og familie og alt det der, hvad ville du så gøre?
- Røve en bank og tage på shoppingtur! (Hun bliver den vildeste psykolog!)

Har du tid til andet end at gå i skole lige for tiden?
- Ja, jeg arbejder i Fætter BR

WOW arbejder du i fætter BR???!! Får du så gratis legetøj?? Har du nissehue på?
- Haha jeg får 40% rabat på alle fætter BR’s egne varer og 20% på de andre ting. Vi må godt tage nissehue på, men det gør vi først den sidste halvdel af december.

Hvad er den bedste/værste scorereplik, du nogensinde har fået (eller brugt)?
- Første gang jeg var i byen var der en dreng der kom hen og sagde til mig ”Jeg så et stjerneskud og det eneste jeg ønskede mig var et kys”!

Hold da op, du blev brutalt kastet ud i det! Virkede den?
- Den var ret plat, men på en sød måde, så jeg må ærligt indrømme, at ja, det gjorde den…

Du kan nu betragte det her som en mikrofon til hele HG (Jo, ALLE HG’ere læser med på bloggen!), er der en ting, du gerne vil sige?
- Ja: Selvfølgelig drejer gymnasiet om at får et godt snit, men det er først i 3. G at du for alvor skal tænke på det. I mellemtiden kan du fokusere på at lærer nogle super fede mennesker at kende, drikke nogle bajere og koncentrere dig om at få de bedste tre år af dit liv!


Jamen dog! Vi kan hermed konkludere, at Sara virkelig ER enormt pligtopfyldende (eller altså, det bliver hun  hvert fald, når hun engang kommer i 3. g)!



- Josefine

Ingen kommentarer: