søndag den 6. april 2014

HG bloggens kunstnere

Jeg hedder Mathilde og går i 2T. Jeg er et af de nye medlemmer af HG-bloggen. Det er mig der har tegnet plakaterne til bloggen som I måske har set rundt omkring 
på skolen.

Lidt om mig selv: I min fritid elsker jeg at tegne, male og generelt være kreativ. Jeg kan lide det fordi det er hyggeligt at tegne, fordi jeg ikke kan lade være og så er det en god måde at udtrykke sig på – især hvis man som mig er lidt genert.
Jeg interesserer mig for Sydkorea; det gælder både musikken, maden, sproget og kulturen, og så er jeg nok bare interesseret i alt fra Asien. En af mine største drømme er at komme til Korea og Japan. 
Foruden det, kan jeg lide at løbe i skoven, elsker mad, læse bøger, høre musik og drikke te mens jeg stener foran computeren. 
Jeg er rigtig glad for at være en del af bloggen. Jeg synes det er et skønt initiativ og jeg elsker at læse den.






Ingen kommentarer: