onsdag den 30. april 2014

The Burning House

Vi tog en gammel idé i brug og fandt de ting frem, vi ville tage med hvis vores hus brændte.
Så, hvis dit hus brændte, hvad ville du tage med dig? Det er en konflikt mellem, hvad der er praktisk, værdifuld og sentimental. Hvad du ville tage afspejler din interesser, baggrund og prioriteringer. Tænk på det som et interview kondenseret i et spørgsmål og send dit forslag ind til bloggen.


Navn: Mathilde
Klasse: 2.u
Alder: 17
Sted: Ålsgårde
Websted: tumblr

Liste
  • Halskæde med stjernetegn
  • Pas
  • Sølvarmbånd
  • Elefant af elfenben
  • Sølvske med silkebånd
  • Broderi (som min bror fik til sin barnedåb)
  • Computer
  • Bog: Just Don't Fall af Josh Sundquist


Navn: Sarah
Klasse: 1.x
Alder: 16
Sted: Ålsgårde
Websted: Tumblr

Liste
  • Macbook og iPhone
  • Høretelefoner - ved ikke hvad jeg skulle gøre uden
  • Eos læbepomade
  • Band t-shirt fra Walk off the earth
  • Ankh halskæde og ring
  • Min yndlingsfilm "About time"
  • Min notesbog
  • John Green's The fault in our stars 
  • Stephen Chobosky's The perks of being a wallflower
  • (Og ellers så mange bøger jeg ville kunne bære!)
  • Ugle Figur


Navn: Amanda
Alder: 17
Sted: Espergærde

Liste
  • kamera 
  • sweater 
  • mumiepenalhus/æske med tegnetuscher 
  • (gave) bog om hvaler 
  • tegning 
  • Vindens skygge af Carlos Ruiz Zafón 
  • Soundtrack til filmen Into the Wild 
  • Notesbog 
  • 1Q84 af haruki murakami



Navn: Athena
Alder: 18
Sted: Helsingør
Websted: tumblr

Liste
  • penalhus x2 + alle copics
  • høretelefoner + ipod
  • 3ds + loz spil (alle)
  • notesbog
  • 02 classic beige
  • lim, hobbykniv og saks
  • telefon + computer - alt ligger dér
  • bøger: another holic, Japan: its history and culture, monkey, ender's shadow, saga vol 1-3. (+ så mange ekstra jeg ville kunne få med)
  • ur, pas og pasmo pas
  • marmite og skippy
  • sun choker, billeder, loz64+MK64





Navn: Marco
Alder: 18
Sted: ? (langt ude på landet)

Liste
  • 1 Saxofon
  • 3 bøger, faglitt.: 
  • 'Svampe', 
  • 'Den Nye Nordiske Flora' 
  • 'Vandreture i Danmark
  • 4 bøger, skønlitt:
  • 'Den store Mumibog' af Tove Jansson
  • 'Populærmusik fra Vittula' af Mikael Niemi'
  • 'Tristam Shandys levned og meninger' af Laurence Sterne
  • 'Kafka på Stranden' af Haruki Murakami
  • 1 sangbog: 
  • 'Højskolesangbogen'
  • 1 bundt fedtede spillekort
  • 1 armbåndsur
  • 1 pung m. ID
  • 1 mobil
  • 1 serie:
  • 'Twin Peaks' af David Lynch
  • 1 mor- symbol på familien, som jeg først ville redde ud af flammerne
  • 1 computer




Navn: Catharina
Alder: 16 
Sted: Helsingør, Danmark 
Beskæftigelse: Studerende og spirende maletalent

Liste
  • MacBook Pro
  • Casio ur
  • Canon EOS 600d
  • Mine forældres bryllups billede
  • Pung
  • iPhone
  • Notebook




Navn: Mathilde 
Alder: 17
Klasse: 2.T
Sted: Danmark, Helsingør
Websted: Tumblr
Hobby: Tegne, male, læse, høre musik

Liste
  • Røde Dr. Martens sko 
  • Lyserød computer 
  • Pink notesbog 
  • Notesbog med pigetegn 
  • Notesbog fra Muji x 2 
  • Kamera 
  • Skriveredskaber og penalhus 
  • De penge jeg har 
  • Telefon 
  • Koreansk rejsebog om Barcelona 
  • iPod + høretelefoner 


Navn: Line
Sted: Helsingør
Wedsted: Facebook

Jeg har valgt de her ting, da det er ting der ikke kan erstattes. Billeder kan aldrig erstattes, og det kan dokumenter og ting på computeren heller ikke. Det er ting der betyder noget for mig og som jeg ikke ville være foruden. 

Liste
  • Computer 
  • Kamera 
  • Pas 
  • Dankort 
  • Studiekort 
  • 2 bøger 
  • En meget dyr trøje 
  • Fotoalbum

Ingen kommentarer: