søndag den 21. december 2014

The struggle is real! Servicemedarbejder i julen...

Der var en tid, hvor det at gå på arbejde, var en fornøjelse... Kunderne var i godt humør og de kom i en tilpas mængde, så blev det 1. december...

"Pyha, i har travlt var?!"



"Er det udsolgt (helt vildt populær vare), det er da for dårligt!"



Måske skulle du ikke have ventet indtil d. 23 med at købe den så.

"Men det er da underligt for jeg så den på hjemmesiden!"


Overhovedet ikke det samme..

"Kan i ikke nå at få det hjem? Jamen der er jo en hel uge til jul!"


Hvad ligner jeg? Julemanden? Rodulf på speed? Julegave-expressen?

"Jeg var herinde forleden dag, hvor din kollega - du ved ham den mørkhårede kvinde med blå nej grønne øjne der altid ser så sød ud - viste mig den der høje hvide ting med de der polkaprikkede striber, hvor er den?"



"Det var altså mig der stod forrest i køen!"



"Ej nu har jeg snart stået i denne her kø i en halv time, tror jeg går op til jeres konkurrenter"



"Jamen på hylden var den billigere?"



"Koster den så meget, da jeg var her igår kostede den kun det halve."



"Er den ikke på tilbud? Ej så skal jeg ikke have den alligevel.."



"Er det en gave?" "Ja til mig selv (ahahhaha)"




"Kan jeg få den pakket ind?"


"Hvilken farve papir?" Kunden står og tænker i 10 minutter.




"Den skal pakkes ind. Eller vent. Nej, det gør jeg selv. Eller nej hvor er jeres gavepapir flot, du må gerne pakke den ind så."


"Hold da op jeres julepapir er grimt!"


"Den skal pakkes ind uden tape!"



"Putter i ikke bånd på? Hvorfor dog ikke?"


"Det er altså pænere hvis du lige bukker papiret en gang! Nej ikke sådan.. Lad mig lige give dig en hånd" (rækker ind over disken og overtager)


SÅ PAK DIN FUCKING EGEN GAVE IND!

"Må jeg lige spørge dig om noget mens du pakker ind?"



"Nej, hvor er det synd for dig at du skal arbejde i julen"


Så tak til alle de skønne medarbejdere for ikke at have sagt, hvad de tænker, og givet os alle en god betjening! Respekt til dem! God Jul!

- Sarah



Ingen kommentarer: