fredag den 7. februar 2014

Det god stil HG! Karoline 1.b

Her kan du møde den altid smilende og imødekommende pige, Karoline fra 1.b, som idag er valgt som HG's gode stil!

Hvordan ville du beskrive din stil? 
- ''Jeg har en ret afslappet stil, komfortabelt med fine kanter'' Karoline tøver lidt ''Jeg synes det er svært at sætte ord på min stil, det kommer egentlig også an på hvilket humør jeg er. Jeg har for det meste mørke farver, jeg har aldrig noget spraglet, mønstret og farvet på. Jeg er mest til basic farver og holder min stil meget enkel og plain''

Har du et stilikon?
- ''Nej det har jeg ikke. Jeg bliver inspireret af dem omkring mig og hvad jeg selv kan lide!''

Hvad har du på idag?
Karoline har i dag - Læderstøvler fra Sixmix. Elastisk nederdel fra Moss Copenhagen. Kjole fra Malene Birger. Nylonstrømpebukser. Halskæde fra Pico. Perle øreringe som er et arvestykke. En ring som har været en gave.





Har du nogle mode tips?

- ''Følg dine intentioner, gå i det tøj du har lyst til at gå i! Jeg synes også at ens udstråling spiller en stor rolle i det tøj du har på, for eksempel, hvis du har noget tøj på du ikke har det godt i, kan det ses, så derfor skal du går i det tøj du føler for at gå i og det du har det godt i!'' Som i kan høre lægger Karoline meget vægt på at folk skal gå i det tøj de har lyst til og føler for! Karoline tilføjer med et smil ''Og man går aldrig galt i byen med sort!''

Hvor shopper du mest tøj henne?
- ''Lige nu er det ikke ligefrem at pengepungen brænder, men jeg køber mit tøj mange forskellige steder fra, jeg køber en del over nettet. Desuden kan man finde mange fede små butikker i sidegaderne i København, jeg kan godt lide at finde nogle ting som andre måske ikke har, noget unikt, i udlandet køber jeg også tøj. Altså nogle gange kan man finde nogle rigtig flotte billige ting, jeg køber for eksempel i Zara, men hvis pengene er til det kan jeg også godt finde på at købe nogle lidt dyre flotte ting. Men det er meget forskelligt også fordi jeg er meget kræsen når det kommer til tøj''

Jeg siger mange tak til smukke Karoline! Håber i kunne bruge nogle af de super gode råd Karoline er kommet med!

Ingen kommentarer: