søndag den 12. januar 2014

Ugens HGer (kiki fra 2v)


Hermed en ny ugens HGer! Mød søde og smukke Kiki fra 2V lige her :-)

Hvad synes du om HG?
- I hvert fald federe end EG! Ej, jeg synes HG er fedt – der er plads til at være én selv, og så er det spækket med søde mennesker.

Hvad vil du gerne være når du bliver voksen?
- Vi vil vel alle sammen gerne blive lidt rige og lykkelige her i livet, mere kan jeg desværre ikke specificere det!

Hvad skal du lave i dine sabbatår?
- Jeg ved endnu ikke helt, om jeg skal holde sabbatår, men hvis det ender med dét, så tror jeg, at jeg skal tjene nogle penge, og muligvis ud at rejse.

Hvad er din yndlingsfilm?
- Hm, den er svær. Kan ikke kun vælge én!

Hvad hedder din mor?
- Hun hedder Anna.

Hvad er din yndlingsmusik?
- Synes der er så meget god musik, så det er svært at vælge noget bestemt, men er ret vild med Arctic Monkeys!

Er du single?
- Nej, jeg har en kæreste.

Hvad laver du i din fritid?
- Nu er der jo en del lektier, men når de er overstået, så laver jeg vel bare basale teenagesting – ser mine venner, veninder og kæreste, og så løber og træner jeg til tider. Ville gerne sige, at det sidstnævnte sker ofte, men det gør det desværre ikke.

Kender du nogle berømte mennesker?
- Ville gerne sige ja, men det gør jeg desværre ikke.

Hvilket indtryk vil du gerne have at folk får af dig?
- At jeg er en imødekommende person!

Hvem er dit idol/rollemodel?
- Jeg har nok ikke én bestemt, som jeg ser op til, men jeg er ret fascineret af min søster. Jeg synes hun har opnået meget med og i sit liv, og det vil jeg også gerne selv.

Nævn en lækker pige, og en lækker dreng på HG:
- Der er jo så mange lækre mennesker på HG, men én lækker pige må være Amalie Wallin Elkjaer, og én lækker fyr er Aksel Strandbygaard!

Nævn tre egenskaber ved dig selv:
- Hjælpsom, betænksom og (næsten) altid smilende! 



Lavet af Line Egelund Garnæs 1a

1 kommentar:

Anonym sagde ...

DU OGSÅ LÆKKER SKAT <3!

Hilsen den lækre fyr, som dog her optræder uden navn >:)