onsdag den 12. marts 2014

Mystiske videooptagelser skildrer overnaturlige kræfter på HG

For en uges tid siden fik vi på HG-bloggen tilsendt en række videoklip fra en anonym afsender, der kaldte sig Caritas. Optagelserne vises her, sat sammen i deres fulde længde.


Caritas egen teori
I en e-mail sendt til os i mandags stod følgende:
"
Kære formidlere.

Det er min opfattelse at den energi, der bevirker teleportationen, er et resultat af den kraft, som sammenholdet mellem lærere, elever og personalet på Helsingør Gymnasium skaber. Jeg har udviklet en slags geigertæller, der kan måle glæde og det var den, som ledte mig på sporet af den hvide krystal. Ifølge måleren, så er der flere genstande rundt omkring på gymnasiet, selvom det ikke er til at se, hvor de præcist befinder sig. Tit og ofte peger min tæller direkte ned i jorden under skolens grund, hvorfor man må formode at det kun er kældre og gange, som den i min video, der leder hen til disse energiladede objekter. Måske er nogle af skakterne i tidens løb styrtet sammen eller blevet revet ned, men ikke desto mindre findes samlingspunkterne af energi stadig. Især ét sted på skolen er spændingen til stadighed meget høj, hvorfor man må formode at det meste af kraften samles her.
Det er mit mål at støve alle genstandene rundt omkring på skolen op, og finde ud af hvad de hver især gør. I videnskabens navn fortsætter jeg min færd.

Caritas
"

Af disse oplysninger rejser sig straks mange spørgsmål:
Hvem er den anonyme afsender? Er alle disse genstande teleportere? Hvorfor er 'kraften' særlig stor på netop vores gymnasium? Hvor befinder der sig flere ting? Hvad menes der med det ene sted, hvor spændingen er særlig høj? Hvordan er det hele forbundet med HG-ånden?

Bliver der os tilsendt flere oplysninger, lover vi at delagtiggøre jer i dem.

Blogredaktionen

Ingen kommentarer: