lørdag den 15. marts 2014

Ugens HG'er

Hey alle skønne HG'er!
Nu er det den tid på ugen hvor vi igen har fundet en sød HG'er som du selvfølgelig skal lære lidt bedre, at kende! Idag er det søde Navina Jegarubanathan der er blevet valgt...

Navina kan altid mødes med et smil, da hun er en meget glad og venlig pige! Så hvis du møder Navina skal du ikke være bleg for at give hende et lille smil, før hun giver dig et!

Hvilken klasse går du i?
''Jeg går i 1.a, det er en papegøje klasse med linjerne - græsk, latin og den linje jeg har - Samfundsfag, Engelsk og psykologi!''

Er din linje og klasse god? 
''Den linjen jeg har valgt kan jeg vildt godt lide! Jeg er rigtig glad for at have valgt den! Og min klasse er selvfølgelig også god!''

Hvad ville du efter gym.?
''Jeg ved det faktisk ikke helt endnu..''
Hun holder lige en lille tænke pause og fortsætter så - ''Jeg tror bare jeg skal læse videre! Jeg ville nemlig gerne blive til noget stort!'' Griner lidt efterfølgende.

Gode ambitioner!^

Hvordan er det at gå på HG?
''Det er rigtig hyggeligt! Der er plads til at være sig selv og man kan snakke alle! Jeg elsker det!''

Nå Navina er du klar på nogle lidt mere personlige spørgsmål?

Hvad laver du i din fritid? 
''Jeg kan rigtig godt lide at shoppe, det gør jeg tit og bruger måske lidt for mange penge på det..'' siger hun efterfølgende med et lille smil - ''Jeg træner også hvis jeg har tiden til det.. Og så er jeg selvfølgelig også sammen med mine venner og veninder!''

Har du en kæreste?
''Nej ikke endnu'' - ikke endnu? Hvad skal det betyde - ''Haha ej jeg har ikke nogen''

Hvor er du oprindeligt fra? 
''Jeg er fra Sri Lanka'' - (Fact - Sri Lanka ligger i den sydlige del af Asien) - ''Med tamilsk baggrund''

Nu kender jeg dig jo i forvejen og ved at du har over en sommer tabt dig rigtig meget, kunne du tænke dig at fortælle lidt om det?
''Ja det ville jeg gerne, hvad ville du vide?'' - Nu tænker jeg hvor meget har du tabt dig? - ''Jeg har tabt mig ca 20 kg'' - WOW! Hvor flot hvordan gjorde du det? - ''Jeg har selvfølgelig trænet rigtig meget, lagt min kost om og været meget målrettet!''

Hvad er din yndlingsmad?
''Mmmm altså nu elsker jeg jo mad, næsten alt slags, så jeg ved det ikke rigtig..'' Holder lige en lille pause ''Men jeg kan dog sige at jeg rigtig godt kan lide eksotisk mad og tamilsk mad! Men ellers kan jeg lide lidt af det hele''

Hvor mange søskende har du og hvad hedder de?
''Jeg har en storebror og en lillesøster.. Og min storebror hedder Jejanthan og min lillesøster hedder Sureka''

Ja, det var egentlig det, mange tak fordi du gad at være med Navina, det var rigtig hyggeligt! Og vi ses! 

Ingen kommentarer: